Dag26 Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marjan Minnebruggen - WaarBenJij.nu Dag26 Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marjan Minnebruggen - WaarBenJij.nu

Dag26 Orlando

Blijf op de hoogte en volg Marjan

07 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Wat een leuke dag vandaag, vanmorgen eens lekker uitgeslapen want we weten weer een beetje van het uurverschil, het is hier 3uur vroeger dan in Los Angeles. Na een zelfgemaakt gezond ontbijtje zijn we op zoek gegaan naar aan Apple store, Ella had lang gespaard en is nu de trotse eigenares van een blinkende witte I-pad air wat voor mij ook wel prima uitkomt want nu moet ik niet meer gaan typen bij de receptie. Hier in het hotel doen ze ook allerlei activiteiten voor de kinderen waaronder poolgames (waarom doet ons dat zo denken aan Turkije?) niet dat we er veel tijd voor zullen hebben, er is hier ZOVEEL te doen. Ons hotel ligt trouwens dicht bij alle parken, lekker handig. We hebben hier eens rondgereden en de hele omgeving bestaat uit pretparken, hotels, grote shopping mall's en eetgelegenheden. Volgens ons wonen hier geen mensen . In de late namiddag zijn we naar Aquatica getrokken, een immens waterpark. Hier mogen we onbeperkt binnen gedurende onze vakantie. Een goeie zet van ons om laat aan te komen, de grootste massa is dan al weg en het was nog steeds 37 graden dus ideaal voor een plonske. We hebben al dolle pret gehad hier tot alle glijbanen plots werden gesloten voor een dreigend onweer, dat gaan we hier elke dag meemaken hebben we al gelezen. Niet getreurd, het park bleef gewoon open en we zijn dan maar op het strandje gaan liggen, uiteindelijk hebben we geen drup gehad, alle mensen naar huis en het strand bijna voor ons alleen (zie foto). Morgen zetten we weer de wekker want we moeten op tijd in Discovery Cove zijn om met de dolfijnen te gaan zwemmen, joepie
Groetjes,
De waterkiekens

• 07 Augustus 2014 - 13:28

Gust En Agnes:

Nu met de beentjes in de lucht, dat zal wel van pas komen.
    Doen waar je zin in hebt na die vele vermoeiende dagen.
    Veel plezier in het pretpark en aan het zwembad.
    Groetjes.

• 07 Augustus 2014 - 18:15

Oma En Opa:

Nu maar genieten van wat rustigere dagen.Ik denk dat het een vermoeiende reis is, maar dat het de moeite waard is.
    Aan de foto,s te zien moet het indrukwekkend zijn wat ge allemaal gezien hebt. En Ella zeker fier met haar nieuw speeltje? Draag er maar zorg voor he Ella!
    nog dikke knuffels groetjes

• 07 Augustus 2014 - 19:00

Yana:

heeeej yana hier,
    het lijkt me daar heel leuk niet ? al jullie verhalen ik word er jaloers op !
    ik hoop dat daar wel een winkel is met alstars !!
    geniet nog van jullie vakantie je nichtje yana.
    pS: geef ons ella nen dikke knuffel van mij want ik mis ze !!!!!!!!

• 07 Augustus 2014 - 20:23

Anja:

Dat ziet er allemaal goed uit zeg. En Ella, veel plezier met je nieuwe I-pad!
    groetjesssssssssssssss