dag 25 van LA naar Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marjan Minnebruggen - WaarBenJij.nu dag 25 van LA naar Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marjan Minnebruggen - WaarBenJij.nu

dag 25 van LA naar Orlando

Blijf op de hoogte en volg Marjan

06 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Hallo lieve volgers,
zoals gezegd vanmorgen heel vroeg (het was 5 uur) opgestaan, Ella sprong uit haar bedje, hoe zou dat nu komen. Voor haar begint het nu heel spannend te worden, voor ons ook wel een beetje hoor. Pretparken, daar zijn we wel voor te vinden. Na een aangename vlucht van 5 uur zijn we probleemloos geland in Orlando. In de slurf van het vliegtuig hadden we het al door, het gaat hier zweten worden. Ik weet niet hoe warm het daarstraks was maar nu is het 23u30 en het is hier nog 31 graden. Op de luchthaven konden we ook meteen onze volgende auto ophalen: deze keer een vinnige Ford Focus, opgepast voor de flitspalen want die hebben ze hier namelijk ook. Bij het naar hier rijden passeerden we al enkele parken. Ella keek haar ogen uit. We zitten nu in de Blue Tree Resort, midden tussen de parken. Een gezellige resort met 3 zwembaden, ons gebouw ligt midden tussen 2, vanop ons terras kan je ze beiden zien. Alweer dikke chance dus. Daarjuist alles uitgepakt, voor de eerste keer ALLES, anders bleven we altijd maar maximum 3 nachten en nu 10 dus het was eens de moeite, ik kan je verzekeren, we hebben VEEL TE VEEL kleren bij, we hadden het met de helft minder kunnen doen en dan moeten we hier nog gaan shoppen. Als we geweten hadden dat het wassen hier zo vlot zou gaan hadden we wel wat minder meegenomen maar ja, dat weten we natuurlijk allemaal niet op voorhand. Terwijl wij hebben uitgepakt heeft Ella zich al verlekkerd op het pretparkenkanaal op TV. Ze weet al waar ze allemaal in wil, haha. Morgen nog wat inkopen doen want we hebben hier een appartementje met keuken en dan kunnen we zelf ook eens iets klaarmaken want als je hier elke avond moet gaan eten zal het een dure affaire worden. Enfin we zien het hier in elk geval zitten.
vele groetjes van het olijke trio
vandaag hebben we geen foto's getrokken

• 06 Augustus 2014 - 08:57

Anja:

Ooooh, dat klinkt leuk, al die pretparken. Heeeeeeeeel veel plezier daar.
    Ook genieten in jullie hotel wat dat klinkt ook goed.
    groetjesssssssssssssssssssssssss

• 06 Augustus 2014 - 12:56

Marc:

Zo, Florida "The Sunshine state" zoals ze het daar noemen.
    Ja daar zijn pretparken bij de vleet en de ene nog groter dan de andere.
    Ik weet niet of Ella een Harry Potter fan is?
    Maar er is een park en dat noemt "the Wizarding World of Harry Potter "
    Naar het schijnt moet het nogal indrukwekkend zijn.
    Ik denk niet dat jullie zich zullen vervelen in Orlando.
    Zoals ze hier bij ons zeggen;"laat je maar eens gaan".
    Kijk al uit naar de verslagen.
    Doei,
    Marc

• 06 Augustus 2014 - 14:34

Gust En Agnes:

Eindelijk de verdiende rust-rust? Jullie gaan er van genieten, dat weet ik nu al.
    Profiteer er nog maar goed van, het einde is in zicht.
    Groetjes.