Dag 33 Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marjan Minnebruggen - WaarBenJij.nu Dag 33 Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marjan Minnebruggen - WaarBenJij.nu

Dag 33 Orlando

Blijf op de hoogte en volg Marjan

14 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Orlando

We gingen vandaag terug naar Bush Gardens omdat we maandag waren uitgeregend. Het verliep niet van een leien dakje, we waren ongeveer een half uur onderweg toen ik moest wisselen van rijvak, tussen de rijvlakken liggen reflectoren die nogal grellig uit de grond steken, resultaat een dik gat in onze band. Daar stonden we aan de kant van de weg. Ella en ik wat verder in het gras en dan zijn we toch blij dat we ne man bijhebben zene. Ook de terugreis was geen pretje, we reden in een grote file, wegenwerken. Gelukkig moeten we morgen maar achter onze hoek zijn. Voor de rest was het weer een heel fijne dag, we hebben dubbel en dik goedgemaakt wat we maandag niet hebben kunnen doen,het was wel snikheet, vanaf 's morgens al 37 ° . Het is wel grappig, op verschillende plaatsen in het park staan waterverstuivers en er loopt ook een sprinklerteam rond met grote bidons water op de rug, zij spuiten je nat, lekker verfrissend. Vandaag waren ze een nieuwe attractie aan het testen: de falcon Fury, een toren zoals in Walibi waarbij ze je omhoog trekken en dan laten vallen maar de deze is nog veel hoger en laat de bakjes vanboven kantelen zodat je hangt. spectaculair om te zien EN te horen want hij maakt veel lawaai. Jammer genoeg mochten alleen de medewerkers van het park er vandaag voor de eerste keer in, het publiek moet nog een aantal dagen wachten. Zo spijtig... Bij sluiting van het park was er nog een show en daarna vuurwerk, we hebben er hier al meer gezien dan in ons hele leven. In elk park sluiten ze ermee af en we kunnen het Vanop ons terras zien. tussen 21h en 22h begint de lucht langs alle kanten te daveren...elke dag. We gaan nu vlug in ons bedje kruipen want het is ondertussen al half 1 en we willen op en top genieten van onze laatste dag in Orlando.
Vele groetjes van het trio

P.S. Berichtje aan taxi André: zaterdag 16 augustus, aankomst Brussel 7u45 vluchtnr. UA960

• 14 Augustus 2014 - 08:22

André:

Hallokes,

Ik heb de boodschap goed ontvangen. Zit nu nog voort werk in de Elzas maar zaterdagmorgen sta ik in Zaventem. Paul het zal deze keer niet met de limousine zijn zoals het ooit eens is gebeurt na een reis. :-) Volgens mij gaan jullie hier rillen van de kou als ik die temperaturen altijd lees. Het zal een pakje minder zijn.

Nog een paar fijne dagen daar en tot zaterdag.

Groetjes,
    André

• 14 Augustus 2014 - 09:26

Marc:

Ja aan alles komt een einde.
    Maar dit zal een reis zijn die jullie lang zullen herinneren.
    Natuurlijk hebben jullie dan ook nog de foto's.
    Het zal weer wennen worden in Belgenland en zeker aan 't weer.
    Nu geniet nog van jullie laatste dag in Orlando.
    Ik heb geweldig genoten van de verslagen en de foto's.
    Nog een veilige reis huiswaarts.
    Groetjes, Marc.

• 14 Augustus 2014 - 11:00

Mies:

Ik heb ook genoten van jullie verslagen!
    Geniet nog van jullie laatste vakantiepretjes en koester ze je leven lang!
    Weet je, ook van je 'terug thuis' momentje kan je genieten, al de was en de plas, de jetlag, de dagdagelijkse sleur, ... het zal je nieuwe moed geven om terug een spaarpotje aan te leggen voor een volgende bijzondere reis!
    Geniet ze!
    Liefs, Mies

• 14 Augustus 2014 - 12:14

Moeke En Vake:

Hey Trio, Geniet nog van jullie laatste vakantieuurtjes. Wensen jullie een veilige vlucht en een behouden thuiskomst. Caroline zal hetzelfde vliegtuig nemen om terug naar New York te vliegen. Is naar Belgie gekomen voor een begrafenis. Veeeeel groetjes Moeke en Vake.

• 14 Augustus 2014 - 13:45

Anja:

Ja wat een pech kun je hebben onderweg zeg.
    Geniet nog lekker van de laatste dag. Het laatste verslag zal ik niet meer lezen, Wij gaan morgen een weekje weg.
    Goede reis terug alvast.
    groetjesssssssssssssssssssssss