dag 19 grand canyon - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van Marjan Minnebruggen - WaarBenJij.nu dag 19 grand canyon - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van Marjan Minnebruggen - WaarBenJij.nu

dag 19 grand canyon

Blijf op de hoogte en volg Marjan

02 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Monument

Sorry allemaal, onze laptop is gisteren vastgelopen en we krijgen hem niet meer aan de praat. Ik typ dit nu op de minitablet van Ella maar het is eigenlijk niet te doen, de toetsen zijn veel te klein. Hiermee kunnen we ook geen foto's verzenden. Jullie zullen dus nog even geduld moeten hebben. Morgen vertrekken we naar los Angeles, hopelijk is daar een computercenter en kunnen die er iets aan doen. We vinden het zelf heel jammer, voor de rest is alles met ons nog tip top hoor. Hopelijk tot heel snel. Groetjes:-)

• 02 Augustus 2014 - 07:41

Anja:

Heel veel plezier verder. Hopen dat het lukt met de computer.

groetjesssssssssssssssssssss

• 02 Augustus 2014 - 11:33

Marc:

Dat is dikke pech, hopelijk kunnen die Amerikanen jullie helpen.
    Anders zou het toch heel jammer zijn als we de rest van de reis niet meer zouden kunnen volgen.
    Zoals ze ginder zeggen "fingers crossed".
    Wel dan tot de volgende sessie.
    Groetjes, Marc.

• 02 Augustus 2014 - 19:35

Hilde Breugelmans:

Dat is brute pech , maar die Amerikanen zullen jullie wel kunnen helpen . Dat hopen wij ook voor jullie het is leuk voor de prachtige reis te volgen en de mooie foto's te zien geniet jullie er nog van ! En we horen jullie wel als het terug inorde is groetjes van ons allen!