dag 5: San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marjan Minnebruggen - WaarBenJij.nu dag 5: San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marjan Minnebruggen - WaarBenJij.nu

dag 5: San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Marjan

17 Juli 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Een vroege wake up call om 6u kondigde een lange dag aan en die zag er uit als volgt: om 7u met de taxi naar de vlieghaven, om 10u30 stegen we op na een lange vliegtuigfile van 15 vliegtuigen richting San Francisco, een lange saaie vlucht van 6 uur. Vanuit de vlieghaven met de airtrain naar de autoparking. Na een uur aanschuiven aan de balie mochten we kiezen uit een jeep, een jeep of een jeep. Het was een moeilijke keuze, we hebben de splinternieuwe zwarte gekozen. Na een halfuur worstelen met de gps (die ons trouwens rechtstreeks, zonder omwegen naar ons hotel heeft gebracht, merci Danny) konden we daar ook verder. Gelukkig reden we los in een spitsuurfile waardoor we de tijd hadden om de auto beter te leren kennen. We zitten hier in een leuk motelletje met ruime kamer en vlak bij het oude bekende trammetje en haven. Doordat we terug 3 u in de tijd zijn gegaan viel Ella weer als een blok in slaap en hadden wij de tijd om alles uit te pakken. Na een uurtje hebben we haar wakker gemaakt en hebben we een korte wandeling gemaakt op zoek naar eten. De rit met het oude trammetje hebben we ineens meegenomen. Knap, dit MOET je gedaan hebben in San Francisco.Onze eerste indruk, een heel leuke gezellige stad. Het is hier een hele verademing na het crazy, zwoele en drukke New York. Na 4 dagen hadden we het dan ook wel gezien daar. Toch echt een leuke ervaring geweest. Nu op tijd in ons bedje want morgen wacht ons een drukke dag.

• 17 Juli 2014 - 08:59

Gust En Agnes:

We volgen nog altijd jullie verslag op de voet. En vinden het prachtig,voelen ons ook in de U.S.
    Groetjes

• 17 Juli 2014 - 09:41

Anja:

Flauw dat jullie gekozen hebben voor een jeep. Bij zoveel keuze hihi. Veel plezier daar!

• 17 Juli 2014 - 09:44

Emily En Co:

Wij vonden San Fancisco ook een geweldige stad ! Dat trammetje is dé max ! Vergeet ook geen krab te gaan eten !

• 17 Juli 2014 - 10:33

Walter Vorsselmans:

Hej daar in San Francisco. Een hele verhuis achter de rug. Ik kan me goed voorstellen dat je na 4 dagen echt wel weg wil uit New York. Nog veel plezier met de verdere reis.

Groeten,

Walter & Katrein

• 17 Juli 2014 - 18:51

Noor, Ruben, Arne Elly En Mike:

Leuk om jullie zo te volgen op jullie reis tijdens onze reis. Geniet ervan, het zullen onvergetelijke momenten zijn.

• 18 Juli 2014 - 09:50

Freya:

Echt leuk jullie zo dagelijks te volgen!Ik geniet van je verslag Marjan.
    Wij vertrekken morgen op reis dus zullen het een beetje moeten missen, maar volgen daarna weer!
    Groetjes van Uma aan Ella.
    Paul, ik wil wel ne foto zien met flowers in your hair :o)
    groetjes!