dag 1 New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Marjan Minnebruggen - WaarBenJij.nu dag 1 New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Marjan Minnebruggen - WaarBenJij.nu

dag 1 New York

Blijf op de hoogte en volg Marjan

13 Juli 2014 | Verenigde Staten, New York

eindelijk was het zover, na een bijna slapeloze nacht om 6u opgestaan, vroeg vertrokken naar Zaventem (met dank aan André) om 3uur op voorhand in te checken, ja Amerika kom je niet zomaar binnen. Voor de rest verliep alles heel vlotjes en ons vliegtuig is sitpt om 10u de lucht in gegaan. Een paar films en maaltijden later zijn we met de nodige turbulentie op tijd geland. Naar wat we konden lezen in reisverslagen zou aanschuiven voor controle bij de douane tot wel 2 uur kunnen duren. Wij hebben onze lieve snoetjes laten zien en 20 min later hadden we onze koffers te pakken (oef, alle 3 netjes van de band gerold). In ons hotel was de kamer meteen klaar dus na een verkwikkend doucheke zijn we de stad ingetrokken. Ella keek haar ogen uit, alles is hier mega. Vandaag onze New York passen al gaan halen die we de komende dagen goed gaan gebruiken. Verder nog even doorgewandeld naar Time square, broadway en apple store aan de rand van central park, al bij al nog een stevige wandeling. Nu op tijd in ons nestje: 22u maar eigenlijk is het voor ons nu 4u, midden in de nacht dus.
slaapwel

• 13 Juli 2014 - 10:32

Celis Van Oeteren:

Hallo gelukzakken,
    We zijn blij dat de reis goed verlopen is. En wat zien we op de foto's ( volgens de kleding) heeeeeel mooi weer.Geniet er maar goed van want hier is het nog steeds aan het regenen.Veeeeeel liefs van Moeke en Vake.

• 13 Juli 2014 - 12:09

Walter Vorsselmans:

Hallo daar in New York. Goed dat jullie goed zijn aangekomen. Wij wensen jullie alvast een plezant verblijf in de USA.

Groeten,

Walter en Katrein

• 13 Juli 2014 - 14:05

Tom En Susanne:

hey jullie daar in the USA,

tot hiertoe nog niks dan chance gehad, goed gedaan.
    Zo te zien is het daar wel very very busy op Times Square, ge kunt over de koppen lopen.
    Dat moet toch wel indrukwekkend zijn voor de kleine (!) Ella.
    Allee, het echte werk kan nu beginnen!
    We kijken weeral uit naar het vervolg...
    knuffel aan allen

Tom en Susanne xxx

• 14 Juli 2014 - 09:21

Bly Marc:

Geniet er maar van, men reist niet alle jaren naar New York.
    Doet me weer denken aan het jaar dat ik er ben geweest.
    Het beste moet nog komen.
    Have a lot of fun.
    Groetjes Marc.

• 15 Juli 2014 - 13:16

Greet En Robby:

Alle, Ella heeft de M&M shop al gevonden :-)

Amuseer jullie