Dag 34 Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marjan Minnebruggen - WaarBenJij.nu Dag 34 Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marjan Minnebruggen - WaarBenJij.nu

Dag 34 Orlando

Blijf op de hoogte en volg Marjan

15 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Voila, op is op.Morgen zal het heel wat stiller zijn in de pretparken, 3 gillertjes minder.
Vandaag was het zo warm dat we het grootste deel van de dag in het waterpark hebben doorgebracht. Ik denk dat de glijbanen en banden nu wel versleten zullen zijn en wij hebben een waterkieken met rode ogen in huis. Rond een uur of 4 trokken we nog een laatste keer naar Sea world om afscheid te nemen van de dolfijnen en orka's, er zijn een paar kindertraantjes gevloeid, plots besefte Ella dat het gedaan was. Zelf hebben we het nu wel gehad, ons hoofd staat naar huis. Nu alles is ingepakt zijn we er helemaal klaar voor. Morgen staat er ons een heel vermoeiende dag te wachten. Om 10 u moeten we al op de luchthaven zijn, we vliegen eerst naar New York waar we 3 uur moeten wachten en dan nog 8 uur naar Brussel, waar we pas zaterdagmorgen aankomen (we vliegen 6 uur verder in de tijd, leuk voor de jet lag achteraf)
Ons volgende berichtje zal dus vanuit Grobbendonk komen, dat zal meteen het laatste zijn en dan kunnen we ook de dolfijnenfoto's plaatsen, nog heel even geduld dus...
Groetjes

• 15 Augustus 2014 - 21:07

Katelijne:

Merci voor dit geweldig geïllustreerd- nonfictie-vakantie-verhaal. Ik heb er van genoten! Jammer dat het boekje uit is...

Doe een truike aan voor ge uitstapt...