Dag 32 Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marjan Minnebruggen - WaarBenJij.nu Dag 32 Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marjan Minnebruggen - WaarBenJij.nu

Dag 32 Orlando

Blijf op de hoogte en volg Marjan

13 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Hallo allemaal, vandaag dan toch de perfecte dag gehad wat het weer betreft, we hebben maar een kwartiertje regen gehad en voor de rest rond de 30 graden, goed uit te houden dus. we gingen terug naar Sea world want we waren nog lang niet rond EN deze keer hebben we wel foto's en filmpjes. Terug naar de dolfijnen en Orkashow, wat absoluut geen opgave was, diegenen die vandoor zaten werden kletsnat, ze waren gewaarschuwd. Ook de rollercoasters nog eens gedaan. Vandaag was er wel veel meer volk dan een paar dagen geleden waardoor we natuurlijk langer moesten aanschuiven, maar het was weer fun. In de late namiddag reden we verder naar Aquatica, het waterpark dat recht tegenover Seaworld ligt. Ook hier een massa volk maar het was daar goed verdeeld, deze keer hebben we de bandenglijbanen gedaan, toen het park sloot waren we nog altijd niet rond, we moeten dus nog eens een keertje terug. We hebben nog 2 dagen, dat moet wel lukken, als het weer het toelaat natuurlijk. De scholen zijn hier vandaag terug begonnen, waardoor de pretparken 2 uur vroeger dicht gaan, spijtig. Ella zit nu in het zwembad van het hotel veel lawaai te maken, we zien en horen ze bezig Van op ons terras, in het Nederlands nog wel, ze heeft alweer vriendjes gemaakt. Ze zijn een scherm aan het installeren om vanuit het zwembad een film te kunnen zien vanavond, grappig, het is eens een keer iets anders.
Gisteren was het supermoon , dat is wanneer de maan het dichtst bij de aarde kan staan, ze was echt heel groot en mooi.

We hadden al opgemerkt dat er hier aan de woningen netten zijn gespannen, zoals volieres. We lezen net in de krant waarom, er is hier een mega python gevangen, hierdoor was het mysterie van de verdwenen katten in de wijk meteen opgelost. Daarstraks hebben we hier ook een ringstaartmaki gezien in het wild.
We zijn het hier nog lang niet beu maar het einde is in zicht, nog even genieten .....
Groetjes

• 13 Augustus 2014 - 07:56

Walter:

Dat ziet er inderdaad heel spectaculair uit. Heel mooi met die Orka's. Dat is te begrijpen dat jullie daar nog een tijdje willen blijven. Nog veel plezier daar.

• 13 Augustus 2014 - 09:51

Susanne:

Hello daar in the sunshine(rainy??)State,

Goh, drukke dagen daar precies. Ge zult wel moe zijn, ...bijna tijd om naar huis te gaan om wat uit te kunnen rusten :-)

Hier hebben jullie nogal wat beleeft ze... Prachtig gewoon.!
    Heel leuk om te lezen en prachtige fotokes, goei fototoestel gekocht trouwens.

Tot binnenkort ergens on the homefront...

Groetjes vanuit een heel warm Venetië van ons allebei...

Tom en Susanne
    Xxx

• 13 Augustus 2014 - 10:58

Anja:

Prachtige foto's weer. En wat leuk van die film etc.
    Ik snap dat jullie het nog niet beu zijn, zal gewoon wennen zijn als je weer terug thuis bent.
    Fijne dagen nog!
    groetjesssssssssssssssssssssssss

• 13 Augustus 2014 - 12:09

Katelijne:

Ik schrijf mij in voor het KJ reünie gebeuren!!! Laat de verhalen en fotoboeken maar komen!
    Groetjes
    Katelijne

• 13 Augustus 2014 - 18:51

Gust En Agnes:

Hoi, halve Amerikanen. We kijken er naar uit om het hele gebeuren te zien.
    Jullie moeder en vader hebben gisteren mosselen komen eten en fritjes van de patatjes die ze mee
    gebracht hadden. Nog veel plezier de resterende uren. Daaaaag.

• 14 Augustus 2014 - 10:29

Veerle:

Ha , nog eens enkele dagen achter elkaar bijgelezen !
    Het pretparkgebeuren is not my cup of tea , maar als je fan bent , denk ik wel dat het daar het paradijs op aarde is.
    Jullie genieten er blijkbaar wel erg van , doe zo verder !!!

We zijn benieuwd jullie verhalen te horen

Groetjes ( ook van de Ron)