dag 24 Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marjan Minnebruggen - WaarBenJij.nu dag 24 Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marjan Minnebruggen - WaarBenJij.nu

dag 24 Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Marjan

05 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

hoi hoi allemaal, vandaag hebben we den echte toerist uitgehangen. Vanmorgen is Ella eerst gaan zwemmen terwijl wij ingepakt hebben en ik de strijk heb gedaan. Tegen de middag zijn we vertrokken met de hop on hop off bus naar Universal studio's, niet om het pretpark te bezoeken maar voor de Citywalk, een leuke straat boordevol winkels. We kunnen jullie verzekeren, we hebben ons best gedaan, alweer extra gewicht voor op het vliegtuig. Op de middag hadden we alledrie een gezonde bui en bestelden we een lekker slaatje, bij het afrekenen kregen we nog een beloning omdat we daar waren komen eten: een grote zak vol suikerspin?????????????? Hier maak je wat mee hoor. Na de middag deden we de stadstour, lekker boven in het zonnetje op de bus langs Beverly Hills, eigenlijk grappig, tussen de lanen aan de achterkant van de villa'a liggen kleine straatjes waar de sterren hun afval kunnen dumpen, enkel in die tussenweggetjes mag de vuilkar komen, ja stel je voor dat een vuilkar hun mooie zicht komt verstoren. Verder reden we door Rodeo Drive, de chiqueste winkelstraat van LA, in sommige winkels moet je een afspraak maken om erin te mogen. Verder hebben we nog enkele studio's gezien, Melrose place, het Hollywood sign enz, voor ons interressant, voor Ella iets minder. Zij ligt hier nu alweer in het zwembad en heeft veel pret met een Frans meisje die ze gisteren heeft leren kennen: Lou, ze heeft dezelfde leeftijd EN dezelfde bikini, dat vonden ze zelf heel grappig. Seffens gaan we voor de laatste keer de stad in om een hapje te gaan eten en daarna vroeg in onze nest want morgenvroeg zal het pikken om 5u30, dan vertrekken we naar Orlando, ons laatste stukje van de reis. We zien er alledrie enorm naar uit maar Ella toch het meeste. Hopelijk tot morgen als we een computer ter beschikking hebben. Groetjes

• 05 Augustus 2014 - 10:30

Anja:

Klinkt weer gezellig allemaal. En wat toevallig dan weer van zo'n bikini, er bestaan er duizenden, hihi. Goede reis!!
    groetjesssssssssssssssssssss

• 05 Augustus 2014 - 14:34

Van Ginkel Nicole:

Eindelijk bij met lezen! eerst was ik zelf 2 weken in verlof gene computer vast gehad ,dan een paar verslagen gelezen en jawel ook stukken met de computer dus weer een tijdje gedaan met jullie te volgen .wat een reis zeg das er een om nooit te vergeten ,ik vind het wel kei plezant dat we jullie kunnen volgen allee dat de computer het doe he . geniet nog met volle teugen en ik kijk er weeral naar uit naar het volgende veslag morgen . de groeten van uit het toch zonnige Brecht

• 05 Augustus 2014 - 19:09

Gust En Agnes:

Je moet duizenden kilometers voor van huis zijn om dezelfde bikini tegen te komen.
    Voor de rest is het weer onbeschrijfelijk wat jullie te zien krijgen.
    En vroeg naar bed anders kunnen jullie er morgen niet goed uit.
    Veel plezier en kijkgenot. Groetjes

• 05 Augustus 2014 - 21:14

Emily En Co:

Ik vind het toch bijzonder hoor Marjan hoe jij toch nog steeds tijd maakt voor het verslag . Chapeau hoor x

• 05 Augustus 2014 - 22:35

Oma En Opa:

Wij volgen alle dagen uw verslag en hebben er altijd veel plezier in om jullie te kunnen volgen.
    Wij zijn blij dat alles naar wens verloopt.
    Hoe is het mogelijk dat ge zover moet reizen om dezelfde bikini tegen te komen.
    Geef ons Ella een dikke knuffel van ons. Voor jullie natuurlijk ook :)
    kus kus van oma en opa tot morgen