dag 23 Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marjan Minnebruggen - WaarBenJij.nu dag 23 Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marjan Minnebruggen - WaarBenJij.nu

dag 23 Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Marjan

04 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Gisterenavond zijn we nog naar de sterren ( de gouden dan ) gaan kijken op de Hollywood Boulevard. Het is daar precies Las Vegas maar dan een heel klein beetje minder gek. We waren ook van plan om een nieuw toetsenbord te kopen maar gelukkig mochten we het eerst uitproberen en het werkt nog niet, ander probleem dus. Ik zal dus moeten blijven typen op de computer van het hotel, hopelijk hebben we in Orlando ook een computer ter beschikking, anders zal het een internetcafe worden vrees ik. Wel hebben we een muis gekocht waardoor we de foto's weer online kunnen zetten, het is iets omslachtiger maar het werkt. Vandaag hebben we dan toch nog de auto genomen om naar Santa Monica te rijden, het zou anders 2 uur duren als we het met de bus moesten doen. Het was gelukkig ook zondag dus het verkeer viel wel mee. De auto parkeerden we aan de Santa Monica pier en van daaruit konden we de bus nemen naar Venice Beach, een enorm groot strand, heel weids. Er hing wel een leuk sfeertje, al moeten we wel zeggen dat er toch wel rare gevallen rondlopen hoor. We zijn de hele boulevard afgewandeld op ons gemakske, onderweg heel veel gezien van straatartiesten, marktjes, winkeltjes, restaurantjes tot circusacts, turnacts tot zelfs gymtoestellen op het strand. Te maf voor woorden. In LA regent het normaal NOOIT en wat hebben wij gehad denk je? ... Toch wilde Ella in de zee,( met haar voeten welliswaar ), alhoewel er veel mensen aan het zwemmen waren. We zijn terug gewandeld naar de pier tegen de avond. Dit is tevens het eindpunt van de route 66, die vertrekt in Chicago en eindigt in LA. Die Santa Monica pier staat bekend om z'n kermis, leuk om af te zien. Nu staat onze auto weer veilig op z'n plekje in de garage. Wij hebben de Jhonny Depp parkeerplaats, ik ben er best tevreden mee, Paul had liever de buurvrouw gehad denk ik: Halle berry. Morgen zullen we hem eens een poetsbeurt moeten geven want overmorgen moeten we hem terug inleveren. Het afscheid zal zwaar zijn snif snif. We hebben er in totaal 4550 km mee gereden. Nu nog even een wasje doen en gaan zwemmen en dan vanavond eens op tijd in ons bedje want morgen nog een hele dag in de stad, het kruipt in onze kleren. Groetjes

• 04 Augustus 2014 - 08:49

Katelijne:

Laat de regen wel daar hè. Want hier regent het ook niet zo vaak, maar ALS het zover is heb je best een bootje bij de hand!
    Doe nog de groeten aan Astrid en de Lau!

• 04 Augustus 2014 - 09:06

Gust En Agnes:

Regen heb je al genoeg gehad want op vakantie is dat niet zo leuk. Nu hebben we ineens veel te lezen gehad, wel leuk om dat te kunnen volgen.
    Nonkel gust heeft 2 dagen op de fiets gezeten, zijn naar Tielt geweest met de club en hebben goed weer gehad, het hotel was goed wat moet je nog meer hebben.
    Profiteer van je resterende dagen. Groetjes.

• 04 Augustus 2014 - 11:52

Marc:

Toch blij dat jullie ons nog leuke verslagen en foto's kunnen door sturen.
    Heb dit weekend veel kunnen lezen.
    Veel groetjes vanuit Sunny Oostende.
    Marc.

• 04 Augustus 2014 - 16:26

Moeke En Vake:

Vinden het leuk dat we u weer kunnen volgen via het verslag. Gisteren hebben we ook een goede bui gehad.Zijn dezer dagen niet in Grobbendonk geweest. Ten laatste volgend W-end gaan we weer eens piepen en het gras maaien.Hebben niets gehoord.....dus is alles nog in orde.Nog veeeeeeeel vakantie plezier en groetjes

• 04 Augustus 2014 - 16:38

Veerle:

Ha ! Weeral content om iets te kunnen lezen en fotookes kijken ook natuurlijk !
    Deze keer kreeg ik geen melding via mail, maar uit nieuwsgierigheid toch eens gaan loeren op Waarbenjij .
    Geweldig ! Weer mooie foto's en leuke tekst ; Doe zo verder zou ik zeggen.

• 04 Augustus 2014 - 18:12

Anja:

4550 km, dat is nogal wat zeg. Nu weer het vliegtuig in, toch. Wat ie het laatste stukje Amerika waar jullie nu heen gaan?
    Goede reis alvast!
    Groetjessssssssssssssssssssssss