dag 21 van Grand Canyon naar Barstow - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Marjan Minnebruggen - WaarBenJij.nu dag 21 van Grand Canyon naar Barstow - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Marjan Minnebruggen - WaarBenJij.nu

dag 21 van Grand Canyon naar Barstow

Blijf op de hoogte en volg Marjan

03 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Barstow

Vandaag heb ik voor de eerste keer gereden maar ineens een hele trek: 650 km, jawadde. Ons karretje rijdt behoorlijk goed moet ik zeggen, als ik die van ons nog maar gewoon kan worden. Omdat het zo ver rijden was hebben we besloten om onderweg een paar keer te stoppen. Via reisverslagen kregen we een aantal tips nl in het dorpje Seligman op de bekende route 66 moesten we stoppen bij snowcap drive, een barretje dat bekend stond om z,n milkshakes en ijsjes, uiteindelijk bleken ze alleen chcoladesmaak te hebben ???? maar het was er wel leuk zitten en buiten stonden auto's van Cars met van die grappige ogen. Onze volgende stop was op de middag in Kingman bij MR D'Z, je voelde je net als in een film met jukebox en roze zeteltjes. het was blijkbaar toch bekend want het zat er goed vol. Een aanrader voor mensen die er ooit eens passeren. Onderweg kwamen we geregeld treinen tegen waar geen eind aan kwam, ze werden getrokken door 3 locomotieven. De rest van de rit deden we zonder stops, gelukkig was het een autostrade dus na 7 uur waren we op onze bestemming in Barstow: de holliday Inn op route 66, het hotelletje heeft het grootste zwembad tot hiertoe. Ella alweer heel gelukkig. Het hotel beschikt over een mexicaans restaurant waar we ook nog eens 10 % korting kregen, lekker handig dus maar alweer op z'n Amerikaans dus enorm veeeeeeeeeeeeeeeeeel, de helft is terug gegaan naar de keuken, zonde.

• 03 Augustus 2014 - 18:00

Anja:

Leuke foto's weer zeg. Moet ook een beetje aan crease denken met die rode stoelen en jukebox.
    Groetjesssssssssssssssssss