dag 15: Bryce canyon (2 weken weg) - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Marjan Minnebruggen - WaarBenJij.nu dag 15: Bryce canyon (2 weken weg) - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Marjan Minnebruggen - WaarBenJij.nu

dag 15: Bryce canyon (2 weken weg)

Blijf op de hoogte en volg Marjan

27 Juli 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Bryce canyon…….WAAAAAAA (w) de laatste w viel er af want onze mond bleef open staan. Ja sorry, voor jullie wordt het een beetje saai , we vallen alsmaar in herhaling maar het IS ook elke dag prachtig. Vandaag weer vroeg opgestaan want we hadden een trip van 3 uur voor de boeg en we moesten om 12u op een bepaalde plaats zijn. Het ging allemaal heel vlotjes dus hadden we nog een beetje tijd over om al een paar vieuwpoints te doen, een kort wandelingetje bracht ons bij een ongelooflijk knap overzicht van Bryce Canyon, het zijn weer bergen maar het is toch ook weer helemaal anders. Hier hebben we een ratelslang gezien en chipmunks, er zou ook de mountain lion zitten maar die had bang van Ella en heeft zich goed schuilgehouden, gelukkig. Vandaag was het bewolkt maar voor ons perfect want we gingen een 3u durende paardentocht doen dwars door de canyon. Een echte aanrader, Ella natuurlijk weer in haar nopjes. De paarden waren heel goed verzorgd. Met groepjes van 9 + een ranger gingen we op pad. Onderweg veel mooie dingen gezien, Paul heeft het zo goed mogelijk proberen op foto te zetten( met de pocketcamera, voor de grote was er te veel stof) wat niet gemakkelijk was. De paarden gingen regelmatig in draf op de smalle paadjes, je moest je dan ook goed vasthouden. Mijn paard liep in draf in een put en ging plotseling over in galop, een klein gilletje heb ik toch niet kunnen onderdrukken toen, heel de canyon daverde en de mensen rondom mij maar lachen, Ella kwam niet meer bij. Het pad slingerde op en neer en na elke bocht had je weer een ander zicht, je wist echt niet waar eerst kijken. Na de tocht waren we zo vuil dat we maar eerst ons verblijf voor vanavond opzochten: The pioneer village. Het ziet er allemaal heel gezellig uit. Vanavond gaan we uit, ha ha, het is zaterdagavond en er komt hier een countryzanger, gecombineerd met eten. We zijn benieuwd. De foto’s zullen alweer veel vertellen hopen we. Morgen rijden we 7 uur met de wagen over een scenic highway naar onze volgende bestemming. Het verslag zal dan wel iets korter zijn. De foto’s van de eerste week gaan van de blog af want we mogen er “maar” 150 plaatsen en ze zijn zo goed als opgebruikt, het is maar dat jullie het weten.
....... Net terug van een gezellige avond. De zanger had zijn 5 zonen bij. 4 van de 5 hebben sommige liedjes meegezongen, de kleinste kon nog maar net stappen. Het was heel vertederend. Het eten was trouwens heel lekker, je kon kiezen uit gegrilde steak of kip en groentjes in buffetvorm. Jammie, de kilokes tikken er hier wel een beetje bij bij ons alledrie, we doen ons best maar het is niet altijd mogelijk om gezond te eten.
Groetjes vanuit Bryce van de cowgirls en cowboy

• 27 Juli 2014 - 07:47

Lou & Andrè:

Hoi,

Ja wij hebben er eigenlijk ook maar één woord voor WAAAAAAAAAAAAAAAAUuuw. Ongelofelijk mooi. De foto's zijn prachtig wat een gevoel moet het wel niet geven als je daar echt staat. De manier waarop de verslagen geschreven zijn voelen wij hoe jullie ginder genieten. Bedankt dat jullie dit allemaal dag op dag met ons delen.

Groetjes van aan het Comomeer.

Lou & André

• 27 Juli 2014 - 09:34

Anja:

Wat een mooie foto's weer. Moet bijzonder zijn als je daar echt bent. Ik had jou weleens willen zien op dat paard met die gil hihi.
    Veel plezier weer verder!
    groetjesssssssssssssssssssss

• 27 Juli 2014 - 10:19

An:

Vergeet die extra kilo's en geniet van jullie prachtig verlof! Foto's zijn adembenemend!
    Vallen doen we alleen in de bossen van den atletiek he Marjan :-) . Knap dat ge niet van het paard zijt gevallen!

• 27 Juli 2014 - 11:49

Gust En Agnes:

Jullie vallen niet in herhaling want het is alle dagen even boeiend om er naar te kijken.
    Tot morgen, groetjes.

• 27 Juli 2014 - 12:44

Walter & Katrein:

Dag Cowboys.

We hebben vandaag alles nog eens kunnen bij lezen. We zijn zelf een paar dagen weg geweest. Maar dat stelt echt niks voor ten opzichte van wat jullie daar zien en beleven. We denken dat het telkens een heel groot contrast moet zijn van die grote steden naar de pure natuur. Heel knappe en heel afwisselende reis. Dat hebben jullie heel goed voorbereid. Geniet er nog van met volle teugen. We blijven jullie zeker volgen want het is de moeite. En dat fotoboek willen we bij gelegenheid zeker komen inkijken.

Groeten,

Walter & Katrein

• 27 Juli 2014 - 19:58

Susanne:

Allee Marjan, da paardrijden heb je ook weeral onder de knie se !!!
    Ge zit er best comfortabel op zo te zien, en die Ella maar lachen... Kan ik me voorstellen.

Jullie amuseren jullie nog altijd goed zo te lezen.

Geniet er nog verder van en wij kijken weeral uit naar je volgende verslag.

Jiieeeehaaaaa...

Tom en Susanne