dag 13: Springdale, Zion NP - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Marjan Minnebruggen - WaarBenJij.nu dag 13: Springdale, Zion NP - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Marjan Minnebruggen - WaarBenJij.nu

dag 13: Springdale, Zion NP

Blijf op de hoogte en volg Marjan

25 Juli 2014 | Verenigde Staten, Springdale

Dachten wij, in Las Vegas zullen we wel deftig internet hebben, niet dus, je krijgt er bijna niets verzonden, vandaar de vertraging. Wat de foto’s van Vegas betreft: we hebben er massa’s getrokken en kiezen was heel lastig, dit is eigenlijk zo voor alle dagen. Jullie moeten den boek maar eens komen bekijken achteraf.
Vanmorgen zijn we goed op tijd vertrokken om alle drukte te vermijden, we hadden een tocht voor de boeg van 360 km wat hier dus helemaal niet veel is. We vertrokken in Nevada, reden door Arizona en kwamen hier aan in Utah. 3 staten op 1 dag, moet kunnen hé. We hebben hier ook een uurtje verloren, weer een andere tijdzone. Ons motelletje ligt vlak bij Zion National Parc. Vanuit onze kamer hebben we een prachtig zicht op de bergen. Vandaag hebben we niet veel uitgevreten, het is hier 45 ° dus hebben we aan het zwembad de voorbereidingen voor morgen getroffen, het is de bedoeling dat we om 7u aan het ontbijt zitten om op tijd in het park aan een wandeling te beginnen, het werd ons aangeraden om dat ‘s morgens te doen wegens de hitte. Voor de rest van de dag hebben we het er eens goed van genomen, Ella is uit het zwembad gekomen als een verzopen waterkieken, ze heeft de hele middag gespeeld met een hollands jongetje. Nu ligt ze al in dromenland want morgen wordt een vermoeiende dag.
Het is hier zooooooooooooooooooo rustig.

• 25 Juli 2014 - 08:01

Gust En Agnes:

jullie ogen moeten wel uit de kas vallen van verwondering.
    Het is buitengewoon als we het verslag binnen krijgen om het eerst te kunnen lezen.
    Geweldig zo'n reis en verslag.De groetjes en tot morgen.

• 25 Juli 2014 - 10:40

Anja:

Ook weleens lekker een rustige dag! Veel plezier met de wandeling.......
    groetjesssssssssssssss

• 25 Juli 2014 - 11:42

Marc Bly:

Kan me voorstellen dat deze rust en stilte na Vegas, meer dan welkom is.
    Geniet er maar van; dit kan een mens alleen maar deugd doen.
    Tot het volgend verslag, doei.
    Marc.

• 27 Juli 2014 - 12:29

Ina:

Van druk naar rust, niet alleen Ella zal het kunnen gebruiken, jullie ook denk ik.
    Na de vakantie toch nog een week vrij nemen om te bekomen peis ik ;-)